Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2017 05:00 - ДЕНЯТ НА БАЩАТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 298 Коментари: 0 Гласове:
0



 „Баща на сирачетата и защитник на вдовиците е Бог в Своето обиталище.“ (Псалом 68:5)

За прочит: Матей 5:1-12

Денят на бащата наближаваше и това ме натъжаваше. Тази година нямаше да го празнувам като друг път, нямаше да се радвам заедно с баща си, защото той беше починал, само 6 седмици след като му откриха рак. Само като се замислех за него, тъга обливаше сърцето ми. Чувствах наново и неговата тъга, когато ми съобщаваше, че е болен и че няма да живее дълго. 
Радвам се, че сега татко е във вечността, но ми липсва физическото му присъствие. Намирам утеха единствено в Божието Слово. Матей 5:4 ми казва, че скърбящите са блажени, защото ще се утешат. Псалом 30:5 ме уверява, че дори вечер да дойде плач, на сутринта идва радост. Денят  на бащата тази година ме натъжи, но аз помолих Бог да ме успокои. Той отговори на молитвата ми, като ми припомни в Псалом 68:5, че е Баща на сирачетата и защитник на вдовиците. Благодарна съм Му за този дар!
Свещеното Писание е пътят към нашето изцеление, защото ни разкрива великите Божии обещания. Нашият Небесен Баща никога няма да ни изостави (виж Евреш 13:5). Бог е с нас винаги и ни води през страданията, докато стигнем до утеха и мир. Никога няма да бъда сираче, Господ ми е обещал това.

Молитва:
О, Боже, благодарим Ти, че си наш Баща. Ние намираме утеха в Твоите любящи обятия. Амин.

Мисъл за деня: Бог е нашият Баща, Който винаги е и ще бъде с нас.

Автор: Дебра Пиърс (Масачузетс)

Да се молим за: ТЕЗИ, КОИТО СКЪРБЯТ ЗА СМЪРТТА НА БАЩА СИ.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1465713
Постинги: 2457
Коментари: 24
Гласове: 1704
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930