Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2014 21:22 - Зодиакалните знаци – приятелки
Автор: kayfolog Категория: Забавление   
Прочетен: 3666 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 14.02.2014 16:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Моята колекция се попълни с още един забавен хороскоп, за което съм неотразимо щастлив, затова реших да споделя с Вас, читателю мой, моята находка. Нека разберем и сравним  какви приятелки са зодиакалните знаци.

image
Приятелката Овен 21.03 – 20.04

Добра е с това, че винаги помага първа. Тя е пъргава и припряна. При нея всичко е веднага и наведнъж. Горещ и открит човек. Лоша е с това, че е пъргава и припряна и всичко иска веднага и сега. И винаги в грешното време, както добавя бившият съпруг на една от моите приятелки Овен.    
   Но, ако трябва да отида с приятелка Овен на разузнаване, бихме проследили много нещо- бихме взривили нещо ненужно, просто тъй, за 
идеята. Тя не би ми оставила място за избор и ще ни се наложи да си хванем доносник, даже ако ни е напълно ненужен. Незабелязани не бихме си тръгнали. Биха ни взели на прицел. Тя би помолила: „Прикрий ме!“. Ако ме ранят в краката, би ме заставила да пълзя, ободрявайки ме с думи, но заложника не би оставила. Допускам, че ако все пак успеем да се върнем, биха ни дали орден „За храброст“, но аз бих куцал и заеквал до края на дните си.

 
image Приятелката Телец 21.04 – 20.05

Добра е с това, че е уравновесена и спокойна. Умее да се наслаждава на красотата гръмко и ентусиазирано. Лоша е с това, че понякога силно набива спирачки и се инати.  
   
Ако трябва да отида с приятелка Телец на разузнаване, бихме вървели тихо, но далеко. Търпеливо бихме сидели скрити в някой ъгъл и бихме броили търпеливо преминаващите вражески танкове. Ако в този момент някой ни види, по нейното дружелюбно лице и букетът полски цветя в ръка, никога не би се досетил, че ние сме тук на разузнаване. Именно тя, мирна и спокойна, би приближила този, който ни пречи да изпълним задачата си, и със същото спокойствие би забила ножа в тялото на противника и би изисквала да падне тихо на земята. Ако все пак ни хванат , нещо което непременно ще се случи, тъй като нейните реакции са забавени, тя никого не би предала. Даже би отхапала палеца на врага, но нас все едно биха ни разстреляли. 


 image Приятелка Близнаци 21.05 – 21.06 Добра е с това, че бързо съобразява, има прекрасен вкус и работи по системата на Станиславски. Лоша е с това , че бързо съобразява, има прекрасен вкус и работи по системата на Станиславски.

  Ако отидем зедно на разузнаване с приятелката ми Близнаци, бих изпил преди това солидно количество ... валериана. Защото неизвестността плаши най- вече. Бихме тръгнали бодро. Но стигайки до мястото, бихме се скарали в храстите- разногласията ни биха възникнали по тактически въпроси. После аз бих отстъпил. Защото, за да не отстъпиш на Близнак, трябва да имаш пракалено много време на разположение. После тя би измъкнала от раницата си фриволно облекло и би се превърнала в лекомислена госпожица. И докато аз бих пълзял по корем, за да поставя мина под колата на  главнокомандващия, тя би отвличала вниманието на останалите с отрепетирания в землянката танц на пилон. Вероятно бих се върнал сам, а тя би останала резидент. Следите ѝ след това биха са изгубили.


image  Приятелка Рак 22.06 – 22.07. Добра е с това, че те затрупва с подаръци, залива те с комплименти и умалително – ласкателни имена. През цялото време иска с нещо да те нахрани. Лоша е с това, че мисли едно, говори друго, прави трето. Макар че, може би, обмисля това, което ще прави после. Защото тя никога не би изпуснала от клещите си това, което е хванала. 
   Ако отида с приятелка Рак на разузнаване, аз не бих се върнал. Всичко би било уговорено в най- малките подробности- тя ще трябва да 
хвърли гранатата в първата кола, а аз безпогрешно трябва да оцеля втората. Тя ще трябва да ме прикрива, а аз да прибягам през пътя. И после заедно на къси прибежки да се скрием в гората. На практика, обаче, тя не хвърля гранатата, колата не се спира. Аз стрелям в подвижната цел и я премазвам. Тя би прибягала до мен, обяснявайки ми, че не е могла да издърпа връвта на гранатата и мислела, че аз ще стрелям по колелата на колата; а аз по някаква причина не съм направил това, в което тя е била уверена, че ще направя, че... Няма значение. Изстрел от шмайзер в гърба.


 image Приятелката Лъв    23.07 – 23.08   Добра е с това, че е надеждна като скала. Благородна като злато.И никога не кокетничи. На кралица това не прилича. Не е добра с това, че пред нея не бива да се отдавате на слабостите си. Съвестта не го позволява. До кралицата можеш само да си фаворит.      Ако отида на разузнаване с приятелка Лъв, бихме направили невъзможното. Задачата, разбира се, бихме изпълнили без проблем. Но просто така не бихме си тръгнали. Дошли сме веднъж, защо да си тръгваме с празни ръце. До щаба на врага е една ръка разстояние, а ние само моста сме минирали. Бихме се добрали до щаба. Тя би извадила шнолата от косата си и, поклащайки глава, като в рекламата за шампоан, би приближила вратата с часовоите. Те, като в реклама, биха провесили джуки и даже не биха си и помислили да я спрат, та нали би им се искало да видят как изглежда и отзад. После би започнала суматохата. Биха ни обявили за герои посмъртно. Но вражеският щаб би бил обезглавен. 

  image  Приятелката Дева  24.08 – 23.09 Добра е с това, че помощта ѝ не е емоционална, но е веществена- тя е аналитик и дълго не би се успокоила и не би прекратила анализа, ако в душата ѝ се прокрадне съмнение. Лоша е с това, че ще забележи недостатъка ти и ще ти каже как да го надвиеш. Но по- добре да бе замълчала, честна дума.
   Ако бих отишъл на разузнаване с Дева... бихме се справили. Именно тя би бинтовала стерилно моите рани. А такива би имало на всяка цена, 
защото да действаш според обстановката, означава да се откажем от първоначалния си замисъл. Когато не бих могъл да издърпам връвта на гранатата, планът ще трябва да се промени в ход. А бяхме се договорили до най- малката подробност. „Бяхме се договорили! Не е ли така? Трябваше да хвърлиш гранатата. Аз чаках да я хвълриш.“ Тя би говорила за това през целия път на връщане, докато ме мъкне на гръб.


image  Приятелката Везни 24.09 – 23.10 Добра е с това, че с нея е като в театър- спектакъл с един актьор, който не се прекратява нито за миг. Тя е прекрасен разказвач и много тънък човек.  Лошото е това, че понякога е отнесена и завеяна. Често и тя не знае точно защо. Лъже и не се изчервява.

   Ако отидем на разузнаване  с приятелката ми Везни обезателно бихме се върнали. И нищо не бихме разбили. Бихме свършили работата цивилизовано. Бихме посидели в ресторанта, с когото е необходимо. За родината бихме направили всичко,което е необходимо. И бихме узнали всичко, което  е необходимо. А сутринта с кола биха ни оставили там, където ще сме най- близо до нашите. Напълно е възможно да не се върнем сами, а със съвършено неизвестно от къде взел сел цял отряд ликвидатори за опашка.


image  Приятелката Скорпион   24.10 – 22.11 Добра е стова, че се отнася сериозно към живота. По принцип не гледа през розови очила. 
Лоша е с това, че е значително по- силна, отколкото трябва. Тя е егоцентрик. И все пак не е ясно, защо е толкова значителна.
   Ако отида на разузнаване с приятелка Скорпион, бих взел на душата си много грехове. Безжалостно бихме изтребвали часовите в пълна 
тъмнина. Бихме стискали зъби до счупване, но упорито бихме вървели към целта. Без да забележа бих почнал да изпълнявам нейните команди. Но как би свършило това
приключение не знам, защото съм почти уверен в това, че именно приятелката Скорпион човеколюбиво би ми пуснала 
един куршум в слепоочието, ако съм ранен в стомаха.


image  Приятелката Стрелец   23.11 – 21.12 Тя е добра с това, че е много оптимистична, весела и авантюристична до такава степен, че тъкмо с това е и ЛОША.
Ако трябваше да отида на разузнаване с приятелка Стрелец бихме свършили сума ти и работа. Честно казано, биха ни липсвали всички други 
знаци. Непременно нещо бихме забравили- патрони, например. Или може би картата. И дълго бихме се забавлявали с това. Аз бих викал на врага:“Залегни!“ и бих се нахвърлял с камъни, а тя би нападала отзад, налагайки ги с кол по главите. Аз бих хвърлял пясък в очите, а вражеският снайперист със сигурност не би оцелил сърцето, а медальона на гърдите ѝ. 


 image Приятелка Козирог 22.12 – 20.01   Тя е добра с това, че с нея се случва всичко онова, което не се случва с мен; че разказва за всичко с вкус и защото знам, че заради нея правя невъзможното възможно, стига да има цел и да се върви към нея. Лоша е с това, че непреднамерено може да внуши комплекс за малоценност.

   Ако бих отишъл с нея на разузнаване, бих се изморил много. Не съм толкова издържлив и не бих могъл да бягам в тръст редом с автомобила през блатата. Тя, разбира се, би ме чакала без да нервничи. После бихме заминирали всичко по някаква свръхсложна схема, без да направим нито една грешка. Ако случайно нея я вземат в плен, а мен не ме забележат, за нищо на света не би ме предала. Те биха я разпитвали, а тя би се отпуснала и би се опитала да извлече удоволствие от това. От къде бих научил това ли? Тя би ми разказала, та нали аз обезятелно бих отишъл да я освободя. 

  image  Приятелка Водолей 21.01 – 20.02   Тя е добра с това, че с нея винаги е интересно и необичайно. Тя е уникална с това, че при цялата си женственост и красота е  единствената напълно лишена от типично женски мотиви. Не е добра с това, че нейните хобита често прерастват в мании.

   Ако бих отишла на разузнаване с приятелка Водолей, адреналин не би ни липсвал. Моето сърце би отивало в петите всеки път, когато тя би се надигнала от окопа в цял ръст и би тръгвала към мирните жители да им поговори. Би поговорила тя и с вражеските офицери, навярно, които не биха поискали да я пуснат. Та нали с нея е толкова хубаво! Тя би разказала на всеки от тях неговата карма. Техният интерес би стигнал своя апогей, когато тя би насипала в чашите им с вино барбитурат (успокоително, приспивателно). Страшно е да се помисли, че аз бих бил въвлечен в тази история и бих седял като на тръни. Мен биха ме разкрили. Нея – не!


image  Приятелка Риби   21.02 – 20.03 Тя е добра с това, че е най- търсената и адаптивна към променящите се условия личност. Не случайно в зодиака тя е последна- усъвършенстван модел.  Лоша е с това, че ме устройва най- много. Но ме безпокои, че когато към огледалото протягаш ръка, то ти отговаря със същото. Но можеш ли да смяташ огледалото за най- добрия си приятел?!
   Ако бих отишъл на разузнаване с приятелка  Риба, бихме се смели страшно много. Особено по обратния път. На първо място, във вражеския 
щаб тя най- вероятно би намерила познати, които незабелязано биха ни изнесли за съхраняване всички секретни документи. На второ място, главнокомандващият вражеските войски при близък оглед, би се оказал нейн роднина от другия край на Балкана. Връзка, която е порочна, но в дадения момент – много навременна.  Бихме свършили работата тихо, без пиротехника и спецефекти, на базата на лични връзки и лично обаяние.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kayfolog
Категория: Забавление
Прочетен: 556940
Постинги: 166
Коментари: 10
Гласове: 131
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031